Klantenservice

Milights.nl voor jou

Wij streven naar een uitstekende klantenservice, waarbij het waarmaken van de verwachting van onze klanten het hoogste doel is. Neem contact op.

Verzending en bezorging

Je ontkomt er bijna niet aan om alle bestelling via internet thuis te laten bezorgen. Wij garanderen geen berzorgtijden, maar doen er alles aan om je pakket binnen de afgesproken tijd op de afgesproken plaats te krijgen. Omdat wij verzenden via Post NL zijn we afhankelijk van hun organisatie. 98% van de pakketten via Post NL komen op tijd aan, en op het juiste adres. Vandaar dat we voor deze betrouwbare partner hebben gekozen. Dus kunnen we met trots zeggen dat vrijwel elk pakket wat voor 16.00 u is besteld, de volgende dag op de afgesproken plaats wordt afgeleverd (dit geldt niet voor de bestellingen geplaatst op niet werkdagen).

Bestellingen vanaf €100,- worden gratis verzonden.

Post NL logo

Retourneren

Om je retourzending correct en snel te verwerken verzoeken wij je de aangegeven procedure te volgen.

1. Ga naar Bestellingen en retouren. Print hier je order uit.

2. Stuur de geprinte order mee retour naar onderstaand adres.

Milights.nl
T.a.v. Retouren
Susterderpoort 11
6118BD Nieuwstadt
Nederland

Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice voor het aanmelden van je retourzending.

Ledstrips dienen onbeplakt en in originele staat te zijn (NIET geknipt) en mogen geen beschadigingen vertonen. Stuur artikelen altijd in de originele verpakking op met de onderdelen die in dezelfde verpakking zitten.

Nadat je de retouraanvraag hebt ingediend, betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. Dit gebeurt in ieder geval binnen 14 dagen, de retourkosten zijn voor eigen rekening.

logo webwinkelkeur

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@milights.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Copyright © 2017 Milights.nl